čtvrtek 12. dubna 2012

Upside down

Úvodem se omlouvám za menší odstávku, v poslední době se toho kolem mě děje nějak moc a já nevím co udělat dřív!


Pár věcí do školy mi skutečně hořelo, tak jsem je musela dodělat a pak už začal jeden velký kolotoč. S kamarádem jsme pár dní zapíjeli rozchod (jeho). Potom jsem se s kamarádkami na pár dní zmizela v lese...


 Pak jsem předlouho střízlivěla....


Pak jsem na krátko musela do Prahy, kde jsem se připletla k párty na které si lidi vyměňovali ponožky (???)


A takto jsem vypadala po tom všem. To myslím mluví za vše :D Není mi do zpěvu ani teď a naordinovala jsem si rehab aspoň na pár týdnů. No more alcohol, please! Keep in touch, už jsem back! + Jaké jste vy měli velikonoce? ;) + nevíte náhodou někdo jak se tady dají otočit obrázky? Já si s tím lámu hlavu už pár týdnů a strašně mě to štve! 

2 komentáře:

  1. prej lidi si vyměňovali ponožky :DDDD no dovol. jací lidi :D

    ty rehabe, kdy zas budem pít? obrázky si otoč už předem někde ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tvl tak sem blba nebo co, myslis ze me nenapadlo to otocit predem? :D ale to se tady nejak pomeni a otoci se to blbe proste a nevim co s tim :D

    pit budem nevim kdy, se uvidi jak to vsecko dopadne!

    OdpovědětVymazat