středa 14. března 2012

It's not shopping, It's helping the economy...


Dnes jsem se s tím nakupováním utrhla ze řetězu. Musela jsem kvůli všem těm novým věcem přeorganizovat skříně a vyřadit věci, které dávno nenosím. Vyhazujete co nenosíte, nebo schováváte všechno jako já? Já se toho prostě nejsem schopná vzdát, přestože vím, že většinu těch věcí už si nikdy neobléknu. C'est la vie...co dodat, dneska jsem prostě trochu pomohla naší skomírající ekonomice a těším se, až všechny ty oblečky provětrám :D

4 komentáře:

  1. To ses teda dobře utrhla z řetězu. Teď si beztak rok nic nekoupíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Nic si nekoupim do 2.4. Pak jdem na lov zase ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. sis koupila i ty boty? ty jsou boží! jdete brzo zas jo? fuuuuuuuuuuuu

    OdpovědětVymazat
  4. no, to si nemuzu nechat ujit totiz! ale neboj, neprijdes zkratka, taky pro tebe neco mam ;)

    OdpovědětVymazat